Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Starostina A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Starostina A. O. Marketing risks: essence and place in structure of the Ukrainian enterpises risk-profile [Електронний ресурс] / A. O. Starostina, V. A. Kravchenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. - 2013. - № 762. - С. 205-211. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2013_762_34
| 2. |
Babaev V. Improving the processes of cost management in the construction and energy projects [Електронний ресурс] / V. Babaev, M. Sukhonos, A. Starostina, I. Beletsky // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2016. - № 4(3). - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2016_4(3)__3 Досліджено процеси управління вартістю будівельно-енергетичних проектів. Виявлено недостовірність результатів застосування класичних методів для планування їх вартості. Обгрунтовано необхідність створення таких методів планування вартості, які будуть враховувати специфіку даних проектів. Сформовано метод планування вартості будівельно-енергетичних проектів, який враховує зміну вартості ресурсів з часом, інвестиційні та часові обмеження проекту.
| 3. |
Starostina A. Methodological Aspects of Qualifying Academic Papers Preparation (Importance of Scientific Problems, Definitions of Theme, Goals, Objectives, Subject and Object of Study) [Електронний ресурс] / A. Starostina, V. Kravchenko // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 9. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_9_16
| 4. |
Starostina A. Assessing prospects for industrial agglomeration development: case of Central & East Europe countries [Електронний ресурс] / A. Starostina, M. Ustymenko // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2017. - Вип. 6. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2017_6_8
| 5. |
Sukhonos M. Development of an integration-analytical method for the initiation of construction projects of industrial objects [Електронний ресурс] / M. Sukhonos, V. Shevetovsky, I. Grytskov, A. Starostina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 5(3). - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_5(3)__6 Досліджено процеси управління ініціацією проектів будівництва промислових об'єктів (ПБПО). Розглянуто специфічні риси ПБПО, які впливають на структуру життєвого циклу проекту, графік його фінансування та визначаються технологічними параметрами нового будівельного об'єкта. Визначено, що сучасний інструментарій управління процесами інінціації проектів не здатен повною мірою забезпечити передпроектний аналіз альтернативних варіантів ПБПО. Це обгрунтовує необхідність створення комплексного методу аналізу ПБПО на етапі ініціації, який буде враховувати специфіку проектів і задовольняти потреби ініціаторів. Розроблено інтеграційно-аналітичний метод ініціації (ІАМІ) ПБПО, який має комплексний характер, враховує специфіку життєвого циклу даних проектів, високий рівень інноваційності та необхідність у специфічних ресурсах. Запропонований метод має покрокову процедуру виконання, що забезпечує ітераційний процес аналізу ПБПО, і надає можливість прийняти обгрунтоване рішення про відмову від реалізації проекту, не виконуючи всіх кроків методу. Це, за умови недоцільності реалізації ПБПО, значною мірою скорочує час необхідний для передпроектного аналізу альтернатив, та обсяг витрачених коштів. Перевагою реалізації ІАМІ ПБПО є економія часу та ресурсів, необхідних для управління процесами ініціації ПБПО. Це досягається завдяки інтеграції та адаптації існуючого аналітичного інструментарію у комплексний метод шляхом виключення випадків подвійного розгляду аналогічних показників, і таких, які на даному етапі не мають ключового значення. Та завдяки формуванню процедури реалізації методу, яка відповідає специфічному життєвому циклу ПБПО.
| 6. |
Starostina A. O. Development of the mechanism of international strategic economic partnership for Ukrainian automotive industry [Електронний ресурс] / A. O. Starostina, T. V. Nagachevska, M. M. Soroka // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2020. - № 2. - С. 35-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2020_2_8
| 7. |
Starostina A. Innovative Activities within Ukrainian Insurance Companies [Електронний ресурс] / A. Starostina, R. Pikus, V. Kravchenko // Marketing and management of innovations. - 2020. - № 2. - С. 44-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2020_2_5
| 8. |
Starostina A. O. International investment attractiveness of the Ukrainian pharmaceutical industry [Електронний ресурс] / A. O. Starostina, T. V. Nagachevska, T. Y. Malova // Економічний вісник ДВНЗ "Український державний хіміко-технологічний університет". - 2021. - № 2. - С. 52-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evdvnz_2021_2_10
| 9. |
Starostina A. Online shopping perceived risks during the covid-19 pandemic: on the student’s case for the apparel and footwear [Електронний ресурс] / A. Starostina, V. Kravchenko, V. Zhurylo, M. Tepliuk, O. Domina // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 3. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_3_12 Мета роботи - визначити ризики купівлі одягу та взуття (ОіВ) в Інтернеті під час пандемії COVID-19. Для збирання первинної інформації було опитано 634 студенти українських і зарубіжних закладів вищої освіти. Обробку інформації здійснено з застосуванням методів математичної статистики. У дослідженні використано комплекс загальних і спеціальних методів пізнання: логічне узагальнення, кваліметричне порівняння, таксономічний та індексний аналіз, графічна візуалізація, наукова абстракція та систематизація даних. Інтернет-магазини зараз є поширеним і популярним каналом продажу надзвичайно великого асортименту споживчих товарів практично в усіх регіонах і країнах світу, особливо в країнах, що розвиваються. Сегмент онлайн-продажів на українському ринку одягу та взуття (ОіВ) має високі темпи зростання та перспективи розвитку. Основні висновки дослідження стосуються і теоретичних основ поведінки споживачів, та їх практичних аспектів. По-перше, більшість респондентів, незважаючи на різницю в їхніх соціально-демографічних характеристиках, позитивно сприймають інтернет-магазини як запобіжний захід від зараження вірусом COVID-19. По-друге, щодо споживчих настроїв у посткарантинний період: можна очікувати подальшого зростання інтернет-торгівлі, оскільки майже третина респондентів збирається купувати більше, ніж до карантину, і кількість їх у 2 - 3 рази перевищує кількість тих, хто має намір купити менше. По-третє, ранжування передбачуваних ризиків під час покупок в Інтернеті надало змогу виділити найважливіші з них, а саме: ризики, пов'язані з самим продуктом (ризики неналежної якості товару та фінансові), та ризик, викликаний процесом онлайн-покупок (ризик виникнення невдалого повернення товару продавцеві).
|
|
|